אלעד • דרעי חנך את מטה הבחירות של ש"ס

    דוד קואצווייל | צילום: פייסבוק No Comments on אלעד • דרעי חנך את מטה הבחירות של ש"ס
    7:54
    05.05.24
    חדשות קול חי No Comments on ארה"ב מבהירה: לא ייחתם הסכם הגנה עם סעודיה ללא ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השבוע נחנך מטה הבחירות המרכזי של תנועת ש"ס המתמודדת על ראשות העיר ועל ייצוגה במועצת העיר כסיעה הגדולה והדומיננטית בעיר, אשר תקבע את סדר היום בעשייה העירונית למען התושבים.

    את המעמד פתח צוריאל קריספל מועמד ש"ס לראשות העיר, אשר דיבר על תחושת השליחות למען תושבי העיר, ובירך את חברי מועצת העיר היוצאים והנכנסים על גודל האחריות בתפקידם, בשל העובדה החשובה שש"ס היא הסיעה הגדולה בעיר אשר תקבע את סדר היום בעשייה ברוכה למען תושבי העיר אלעד. קריספל שיתף את ציבור הנוכחים בחוויות משנות עבודתו החל בהקמת העיר אלעד אשר ניצבה ב"ה לעיר ואם ולתפארת, ועמד בדבריו על גודל האתגרים החשובים הניצבים לפנינו בקדנציה הבאה מתוך דאגה לכלל תושבי העיר, ועל גודל האחריות המוטלת על כל אחד ואחד במערכת הבחירות הקרובות, ועל החשיבות בהירתמותם של כל תושב ותושבת להצלחתה של המערכה, כדי למצות את המקסימום להאדרת כוחה של התנועה בעיר.

    יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי ציין בראשית דבריו את העובדה שלאורך כל הדרך ביקש ודרש ממנו למנוע כל פיצול ומחלוקת בעיר, ובהוראתו של מרן פאר הדור הגרח"ע יוסף שליט"א הסכים לפשרות מרחיקות לכת ובלבד שלא להגיע למחלוקת, אך בסופו של יום היו כאלו שבחרו בכל זאת ללכת לפיצול, "ולכן היום כולנו חייבים להירתם למערכה, בהוראתו של מרן שליט"א לפעול ולהשפיע על כל אדם להצביע למען צוריאל קריספל לראשות העיר ולרשימה המרכזית תנועת ש"ס, בכדי שיוכלו לדאוג לתושבי העיר אלעד".

    את הכנס חתם יו"ר מטה הבחירות הארצי, ודיבר על ההרגשה בתקופה האחרונה בעיר, ההתעוררות העצומה בציבור בתמיכה במועמדותו של  צוריאל קריספל בראשות התנועה בעיר, ועל קהילות רבות התומכות במועמדותו כמו מפלגת התימנים בראשות ברק צברי שחתמה על תמיכה ברב קריספל, וקהילות נוספות.

    בכנס נכחו ראש העירייה היוצא יצחק עידן, יו"ר מטה הבחירות הארצי של ש"ס חיים ביטון, יד ימינו של אריה דרעי יוסף חיים כלף. חברי רשימת ש"ס המועמדים למועצת העיר הקרובה, אליהו קרעי, אסף אגבלה, אבי דותן, אבי דיין, אברהם בורוכוב. וכן החברים היוצאים  אליהו פדידה ושמעון סוויסה, יו"ר ועדת הרבנים ר' מנחם שם טוב, ופעילים מכל המגזרים והקהילות בעיר.



    0 תגובות